Ajankohtaista

Jyty-lehti 4/2021 on ilmestynyt; Piispa Mari Leppänen: Kaikkia on kohdeltava samanveroisesti; Jäsenen työsuhde vakinaistettiin Jytyn avulla; Anna palautetta Jyty-lehdestä ja osallistu arvontaan
Paikallisesti sovittavat palkkaerät jakavat mielipiteitä Jytyn yksityisellä sektorilla; Syksyn luottamusmieskoulutukset; Yksityisen opetusalan blogi- ja videosarja; Sopimustavoitekysely yksityiselle sektorille; Kesälomailijan muistilista
Hei Jytyläinen, tässä tuoreita kuulumisia alueeltamme
Jytyn liittovaltuusto hyväksyi uuden SOTE-sopimuksen, Mitä uusi SOTE-sopimus tarkoittaa?,Mitä varhaiskasvatuksen opettajien sopimusalasiirto tarkoittaa?, Uusi jäsenetu: CityShoppari, Hyödynnä Jytyn jäsenedut kesällä, Suosittele jäsenyyttä
Uutisia mm. Mielipidekirjoitus: Lisää työtä ilman lisää työaikaa tai palkkaa – kuinka kauan näin voi jatkua? Kunta-alalla tutkittiin hallinto- ja toimistotyön arvoa ja muutosta. Lähes 200 000 henkilöä siirtyy sote-tes:iin. Kysely jäsenille: Mitä sisältöä haluaisit ammatillisille opintopäiville ja webinaareihin? Asiakas ja potilastietojärjestelmiin kirjauksissa valtava työ – "Lukeeko näitä kukaan?" Perusiloisesti positiivisella asenteella: Taloussihteeri innostuu ihmisistä.
Jyty lehti 3/2021, Sanna Marin: Kuntiin tarvitaan eri sukupolvia, Sadalle jytyläiselle takautuvia palkkasaatavia,
Jytyn yksityisille aloille tulossa palkankorotuksia
Jyty-lehti 2/2021 ilmestynyt, Jäsenelle 3 000 euron hyvitys, "Kun sairastuin koronaan", Älä menetä etätyön virettä, Koomikon työstä näkyy ulospäin vain osa, Nuorisotyö luotiin uudelleen, Sopien, ei repien, Jytyläiset kuntavaaliehdokkaat esittäytyvät
Järjestelyeräwebinaarit, TS-20 järjestelyerä poikkeaa KVTES-järjestelyerästä, Jyty on edelleen oikea valinta varhaiskasvatuksen opettajille,Työn murroksen kyselykierros, Paikallinen sopiminen koronapandemian aikana.
RSS ATOM